Kwaliteit
Er kan wel eens iets gebeuren, wat niet aan uw verwachtingen voldoet. We staan open voor uw reactie daarop en willen graag met u in gesprek gaan en blijven over klachten. Indien u een klacht heeft, dient u deze allereerst met de betrokken personen en/of direct leidinggevende te bespreken. Mogelijk kan de klacht hierdoor worden opgelost. Het kan zijn dat deze gesprekken niet tot de gewenste oplossing leiden. In dat geval kunt u zich wenden tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Stichting Zorg & Wonen Glorieux:
Naam: Marjanne van den Bosch
Mail: klachtenfunctionaris@glorieux.nl
De klachtenfunctionaris heeft als primaire taak het bemiddelen tussen de betrokken partijen. Er zal een schriftelijk oordeel worden gedaan; dit oordeel is niet bindend. Komt u er met de klachtenfunctionaris niet uit, dan kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie waarbij Stichting Zorg Wonen is aangesloten.
Het kwaliteitsjaarverslag 2023 kunt u hier downloaden.