HR & Recruitmentadviseur 24-28 uur per week

Over Glorieuxpark
Zorg & Wonen Glorieux en Woondiensten Glorieux vormen samen een warme en persoonsgeoriënteerde werkgever. Onze medewerkers krijgen de ruimte om zichzelf te ontplooien, zowel op persoonlijk als professioneel gebied.

Zorg & Wonen Glorieux is een kleinschalige zorgorganisatie met verschillende woon- en zorgvoorzieningen, zoals een woonzorgcentrum met 54 appartementen. Daarnaast vind je bij ons drie kleinschalige leefstijlwoningen voor bewoners met een PG indicatie. Alle locaties hebben hun eigen karakter waar veel aandacht is voor de eigenheid van de bewoners en hun zorgvraag.

Woondiensten Glorieux verzorgt de facilitaire dienstverlening voor Glorieuxpark. Woondiensten Glorieux beheert en onderhoudt de gebouwen en terreinen en is verantwoordelijk voor de verschillende facilitaire taken, zoals bijvoorbeeld inkoop, ICT, huishouding, catering, receptie, vrijwilligerscoördinatie, logistiek en bewaking/beveiliging.

Wat ga je doen?
Samen bouwen aan het werkgeversmerk: dat is jouw missie! De plannen zijn gemaakt en inmiddels zijn er al grote stappen gezet. Als ervaren HR & Recruitmentprofessional weet jij natuurlijk ook dat we nu juist moeten doorpakken. En dat is precies wat je samen met ons gaat doen!

In deze rol krijg je de kans om positieve impact te maken op het leven van de bewoners op Glorieuxpark. Je zorgt er voor dat (zorg) personeel ons weet te vinden én je draagt bij aan het behouden van onze medewerkers. Hoe we dat voor ons zien?

  • Strategisch sparringpartner: je stelt wervingsplannen op, stemt deze af met de directie en zet de nodige acties uit. Je bent hierin creatief en bedenkt nieuwe initiatieven om de zichtbaarheid van Glorieuxpark te vergroten;
  • Kandidaat- en medewerkersreis: Samen met ons zorg je voor een optimale ‘kandidaatreis’ en ben je vanaf het eerste moment aanspreekpunt voor de kandidaat. Je zorgt voor duidelijke vacatureteksten, hebt het eerste contact met de kandidaat en verliest hen daarna niet uit het oog;

Je voert arbeidsvoorwaardengesprekken, het onboarding gesprek en bereid de gezamenlijke introductiebijeenkomsten voor nieuwe medewerkers voor;

  • Arbeidsmarktcommunicatie: je gaat strategisch aan de slag en stelt hier de nodige plannen voor op. Je draagt zorg voor onze online én offline zichtbaarheid. Uiteraard mag social media niet ontbreken, maar je denkt ook aan ludieke (regionale) acties;
  • Campus recruitment: samen met onze praktijkopleider zorg je voor zichtbaarheid op scholen en zoek je de samenwerking op;
  • HR ondersteuning aan lijnmanagement: waar nodig ondersteun je het management bij mobiliteit- en/of loopbaangesprekken met medewerkers.

Wie zoeken wij?
Het is goed om te weten dat het gaat om een nieuwe rol binnen de organisatie, waarin je zelfstandig aan de slag gaat. Veel ruimte voor jouw eigen ideeën dus! In periodieke overleggen met de directie en de adviseur P&O heb je de mogelijkheid samen te sparren en jouw ideeën met ons te delen.

We vragen om HBO werk- en denkniveau, aangevuld met een aantal jaar werkervaring in een vergelijkbare functie. Ervaring met recruitment in de ouderenzorg is een pré.
We zijn benieuwd naar jouw visie op recruitment en hoe je anderen meeneemt in jouw enthousiasme. Verder vinden we het belangrijk dat je initiatief neemt en anders durft te denken. Je bent creatief en hebt lef. Tot slot staan sollicitanten en medewerkers voor jou op nummer één. Je hebt oog voor hun kwaliteiten en weet hen in hun kracht te zetten.

 Ons aanbod

  • Veel ruimte om mee te bouwen
  • Je gaat in eerste instantie aan de slag voor 1 jaar, met de intentie dit daarna om te zetten in een dienstverband voor onbepaalde tijd;
  • Je ontvangt een brutosalaris conform cao VVT in FWG schaal 50 of 55 (afhankelijk van jouw diploma en werkervaring);
  • Eindejaarsuitkering van 8,33% (13e maand);
  • Behalve in een informeel team, kom je terecht in een mooie, groene omgeving waar je een oase van rust ervaart: dat beloven we je;
  • Reiskostenvergoeding en goede pensioenregeling;
  • Leuke teamactiviteiten, zoals een kerst- en nieuwjaarsborrel, het tuinfeest, tai chi lessen én stoelmassages!

Meer weten?
Bekijk ook eens de film op onze website waar je een kijkje kunt nemen op ons landgoed. Wil je meer weten over deze functie of eerst een keer kennis maken? Neem dan contact op met  Maaike Ermerins (adviseur P&O) via 040 2947500.
Ben jij geïnteresseerd in deze functie? Laat dan jouw gegevens achter en we nemen snel contact met je op!

Direct solliciteren

Scroll naar boven