Zorg & Wonen heeft ruimte voor jou!
Zorg & Wonen Glorieux is een kleinschalige zorgorganisatie met diverse woon- en zorgvoorzieningen, waaronder een woonzorgcentrum met 54 appartementen en drie kleinschalige leefstijlwoningen voor PG-bewoners. Elke locatie heeft een eigen karakter, met veel aandacht voor de unieke behoeften van bewoners.
Wij streven ernaar de dag van onze bewoners en elkaar mooier te maken. Ons werk draait om zingeving en zorg, waarbij wij de bewoners echt zien en luisteren naar hun behoeften. Ondanks de uitdagingen in de zorgsector, blijven we gefocust op het welzijn van onze bewoners door samen te bewegen, te lachen en te genieten van simpele dingen.
Bij Zorg & Wonen Glorieux krijg je de ruimte om jezelf te zijn, je verder te ontwikkelen en zelfstandig te werken. We volgen protocollen maar waarderen jouw persoonlijke inbreng en maken graag ruimte voor jouw eigen manier van zorgen.
Wat ga je doen?
De telefoon gaat: één van de collega’s kan morgen niet komen werken en de dienst van morgenochtend staat open. Dit betekent dat jij met al jouw creativiteit met spoed op zoek moet naar een passende oplossing. En dat is precies waar jij voldoening uit haalt.
In deze functie zorg jij voor een passende planning ten behoeve van de continuïteit van de zorg. Hierbij houd je rekening met de bepalingen uit de CAO en de arbeidstijdenwet. Je signaleert knelpunten in de personele bezetting en adviseert de teamleiders daarover. Daarnaast ben je aanspreekpunt voor medewerkers bij vragen over de planning en het roostersysteem. Vaak gaat het om last-minute vragen of diensten die opgelost moeten worden. Als planner krijg je daarom een belangrijke rol in het project ontwikkeling teamroostering. Verder coördineer jij de flexpool medewerkers en externe bureaus en denk jij mee over hoe processen nóg efficiënter en slimmer kunnen. Kortom: jij zorgt voor rust en structuur in de dynamiek van de dag.
Wat breng je mee?
Jij bent een organisatorisch talent met een hart voor de zorg. Je hebt een enthousiaste en nauwkeurige blik en draagt de verantwoordelijkheid voor het roosteren van de teams samen met je collega planner. Je hebt minimaal mbo werk- en denkniveau en ervaring met roosteren/plannen van verschillende teams. Jij bent creatief in het vinden van oplossingen voor de planning en durft hierin out of the box met ons mee te denken. Structuur is je tweede natuur. Dankzij jouw fijne manier van samenwerken weet je de zorgteams op weg te helpen en zorg je voor een sluitende planning.
Ons aanbod
Samen met het team en het management kun je snel schakelen en waarde toevoegen aan de dagen van onze bewoners, maar dat is niet alles!
- Je gaat in eerste instantie aan de slag voor 1 jaar, met de intentie dit daarna om te zetten in een dienstverband voor onbepaalde tijd;
- Een bruto maandsalaris van min. €2.770,33 en max. €3.590,14 (o.b.v. 36 uur) in FWG 40 cao VVT;
- Eindejaarsuitkering van 8,33% (13e maand), vakantiegeld van 8%;
- Behalve in een informeel team, kom je terecht in een mooie, groene omgeving waar je een oase van rust ervaart: dat beloven we je;
- Reiskostenvergoeding en goede pensioenregeling;
- Leuke teamactiviteiten, zoals een kerst- en nieuwjaarsborrel, het tuinfeest en tai chi lessen.
Meer weten?
Bekijk ook eens de film op onze website waar je een kijkje kunt nemen op ons landgoed. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met onze teamleiders Leila Scheper of Tiny Bogers, telefoonnummer 040 – 2947500.
Ben jij geïnteresseerd in deze functie? Laat hieronder jouw gegevens achter en we nemen snel contact met je op!