Glorieuxpark
Ontsnappen aan de drukte en hectiek van de stad. Dat kan op Glorieuxpark! Het park is een prachtig en duurzaam landgoed op steenworpafstand van het centrum van Eindhoven. In deze weelderig groene oase van rust vind je een conferentiecentrum en verschillende woon- en zorgvoorzieningen, zoals een woon-zorgcentrum met 56 appartementen. Daarnaast vind je bij ons drie kleinschalige leefstijlwoningen voor bewoners met een pg indicatie.
Glorieuxpark biedt warme zorg aan bewoners met diverse zorgvragen die harmonieus samenkomen op ons landgoed. Persoonlijke aandacht van onze betrokken medewerkers staat voorop. Samen leven en zorgen voor elkaar is dan ook ons uitgangspunt.
Woondiensten Glorieux verzorgt de facilitaire dienstverlening voor Glorieuxpark. Woondiensten Glorieux beheert en onderhoudt de gebouwen en terreinen en is verantwoordelijk voor de verschillende facilitaire taken, zoals bijvoorbeeld voeding, inkoop, ICT, technisch beheer, schoonmaak, receptie, logistiek en bewaking en beveiliging. Tevens wordt de inzet van vrijwilligers op het park vanuit woondiensten gecoördineerd.
Wat ga je doen?
Als secretaresse bij Woondiensten bied je secretariële en administratieve ondersteuning aan de coördinatoren en directie van Woondiensten. Je zorgt voor een efficiënte en effectieve inrichting van de werkzaamheden. Je werkt samen met één andere vaste collega we zijn op zoek naar een secretaresse voor 3 dagen per week.
Je houdt het overzicht, zorgt dat alles soepel verloopt en schakelt moeiteloos tussen administratieve, secretariële en coördinerende taken. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de coördinatie van; kleding & sleutelbeheer, kasbeheer en ben je telefonisch de ingang voor Woondiensten. Samen met je collega zorg je voor een professionele, gastvrije en goed georganiseerde dienstverlening. Kortom: een diverse baan waarbij jij het eerste aanspreekpunt bent voor Woondiensten.
Wat breng je mee?
We zijn op zoek naar een enthousiaste collega met een dienstverlenende houding. Je bent omgevingssensitief en communiceert op heldere wijze. Je beschikt over organisatietalent met oog voor detail. Je bent accuraat, discreet en kan snel schakelen. Je beschikt over een afgeronde secretaresse opleiding, minimaal MBO-niveau en hebt enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie. Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en een goede beheersing van MS Office pakket.
Wil jij dit ook?
- Een uitdagende baan voor 24 uur per week in een inspirerende werkomgeving met enthousiaste collega’s;
- Je gaat in eerste instantie aan de slag voor 1 jaar, met de intentie dit daarna om te zetten in een dienstverband voor onbepaalde tijd;
- Een bruto maandsalaris van min. €2.643,39 en max. €3.471,46 (o.b.v. 36 uur) in FWG 35 cao VVT;
- Eindejaarsuitkering van 8,33% en vakantiegeld van 8%;
- Reiskostenvergoeding en goede pensioenregeling;
- Behalve in een informeel team, kom je terecht in een mooie, groene omgeving waar je een oase van rust ervaart, dat beloven we.
Meer weten?
Bekijk ook eens de film op onze website waar je een kijkje kunt nemen op ons landgoed. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Joep Sauvé (HR & Recruitmentadviseur) via telefoonnummer 06-44445023.
Direct geïnteresseerd? laat hieronder jouw gegevens achter en we nemen snel contact met je op!